Вы здесь

Есептік техника және бағдарламалау

31 марта 2016 | 6622

Жоспар

Кіріспе 8
1 Есептің қойылуы 10
1.1 Есепті қалыптастыру 10
1.2 Кәсіпорын туралы мәлімет 11
1.2.1 Кәсіпорын қолдайтын жобалар 15
1.2.2 Желілік және бағдарламалық жасақтау бөлімі 19
2 Электрондық оқулық туралы түсінік 22
2.1 Электрондық оқулықты пайдалану саласы 22
2.2 Электрондық оқулықты сипаттау 24
3 Web-бағдарламалаудың теориялық негіздері 27
3.1 Сайт құрудың әдістері 27
3.2 Denwer 3 Web – сервер эмуляторы 29
3.3 Мәліметтер қорымен жұмыс 31
3.4 Мазмұнды басқару жүйесі 33
3.4.1 Түрлері 34
3.4.2 Ерекшеліктері 35
3.4.3 WordPress 35
3.4.4 Drupal 37
3.5 CMS Joomla! 38
3.5.1 Joomla! туралы түсінігі пен оның тарихы 38
3.5.2 CMS Joomla артықшылықтары 43
3.5.3 Жүйе конфигурациясы 44
3.5.4 Дизайн шаблондары 46
3.5.5 Модульдер мен компоненттер 47
4 Web –бағдарламалаудың практикалық негіздері 52
4.1 Пәндік облысты анықтау 52
4.2 «Joomla!» контентті басқару жүйесінде ақпараттық құрылымды құру 54
4.3 Бөлімдер мен категорияларды құру 54
4.4 Ақпараттық материалды құру 56
4.5 Меню элементтерін құру 59
4.6 Басты беттің толтырылуы 64
4.7 «Joomla!» контентті басқару жүйесін қызмет етуі 66
4.7.1 Ресімдеу шаблондары мен модуль позицияларын өзгерту 66
4.7.2 Категорияларды өзгерту 68
4.7.3 Меню блоктарын өзгерту 69
4.7.4 Ақпараттық материалды өзгерту 70
4.7.5 Ақпараттық резервті көшірмесін құру 71
4.7.6 Резервті көшірмені қайта қалпына келтіру 72
5 Қауіпсіз техникасы және еңбек қорғау шарасы 75
5.1 Қазақстан Республикасы Еңбек кодексі 75
5.2 Өрт қауіпсіздігі 79
5.3 ДЭЕМ қауіпсіздік техникасы 80
Қорытынды 83
Қолданылған әдебиеттер тізімі 85

Кіріспе

Қазіргі кезде қоғам әрекеттерінің барлық саласында компьютер көмегімен ақпараттық ресурстар орын алады. Яғни, ХХІ асыр бүкіл дүние жүзі ақпараттық қоғамға көшіріле басталды деуге болады. Оған қоғамдағы барлық білім, ғылым, экономика және басқару салалары арқылы ақпараттандыру белгісіне қол жеткізуге болатындығы.
Қазіргі таңда негізінен білім жүйесінің барлық сатыларын үшін электрондық оқулықтар жасаумен шұғылданып келеді. Электрондық оқулық студент үшін ақпарат көзі болып, сонымен қоса электрондық оқулықтармен жұмыс істеу әрбір студенттің өз мүмкіндігін есепке ала отырып, оқып үйрену ісін жеке дара жүргізу болып саналады.
Ақпараттық көптеген мәселе, әсіресе оның ішінде ең негізгісі білім беру (оқыту) мәселесі болып табылады. Біздің негізге алған мәселеміз оқытуды автоматтандырумен байланысты. Демек білім беру мен пайдаланушы білімінің бақылау сұрағына қажетті нәтижелерді өңдеуі үшін қолданады. Білім беру компьютерлік техналогиямен жүзеге асыру ақпарат алушының сұранысын қанағаттандыра тын оқу құралының басылымымен қатар тұрады. Мұндағы негізгі таралымдар оқулық шығару, оқу процестерінің бірігуін қамтамасыз ету және жоғарғы сапалы, иннавациялық ғылыми зерттеулердің, яғни жаңа ақпараттық технологиялардың қолданылу мақсатында оқу процестеріне және сонымен қатар, әртүрлі «электрондық оқулықтардың» түбі бір дәл осылай аталатындығы.
Компьютерлік техникалар құралдарын қолданудың жақсы тиімділігіне маман иесі пәндік облыста ақпаратты ұсынулардың құралдарын шектемей, коммуникациялардың және жұмыстың базалары мен білімдердің нәтижесінде қол жеткізуі мүмкін.
Менің дипломдық жұмысымның тақырыбы: Облыс білім беру басқармасының «Павлодар облыстық ақпараттық технологиялар орталығы» КММ жобалармен автоматизациялық басқару жүйесін зерттеу мен жаңарту
Менің дипломдық жұмысымның мақсаты – «Pascal бағдарламалау тілі» пәнінен электронды оқулық құру . Сонымен бірге ЖОО мекемелерінің студенттеріне арналған ең жақсы электрондық оқулық жасау, аспаптық құралмен тәжірибені игеру, мультимедиалық технологиясымен таныстыру, сонымен қоса өзге программаларды қосу арқылы электрондық оқулық құру.
Дипломдық жұмыстың өзектілігі: Мұндай құрылған бағдарлама әсіресе Интернетте электрондық оқулық құру технологиясын жетiлдiруге және көптеген пайдаланушыға білімін көтеруге көмектеседі.
Дипломдық жобалау төрт бөлімдерден құралған:
1) Есептің қойылуы бөлімі. Бұл бөлім есептің қалыптастырылуынан тұрады. Мұнда сөздік және математикалық модельдер, кіріс және шығыс құжаттардың атаулары, тағайындалуы, алған жері және құжаттардың келтірілген мысалдары сонымен қатар бағдарламалық өнімінің интерфейсіне қойылған талаптар жазылады;
2) Осы жерде пәндік аумақты талдау нәтижесінде алынған барлық мәліметтердің, қарастырылатын бағдарлама мінездемесі, бағдарламалар салыстырылуы, алынған кестелердің тізімдері, пәндік аумақты талдау арқылы алынған негізгі операциялар жиыны сонымен қоса интерфейс элементтерінің сипатталуы кіреді;
3) Бұл жерде таңдап алынған пәндік облыс бойынша электронды оқу құралын құру үшін қолданылуы мүмкін технологиялар жайлы сөз болады. Қазіргі заманауи сайт құру әдістері плаформалар сипатталады. Оқу құралын қандай құралмен жасайтынымыз яғни Joomla контентті басқару жүйесі толы,ырақ сипатталған. Бұл жерде негізінен теориялық мәліметтер берілген.
4) Осы бөлімде алдыңғы бөлімде айтылған теориялық мәліметтер бойынша электронды оқу құралын құру барысы сипатталған. оны жасау кезеңдерін қамтиды. Бұл жерде нақты әрекеттер берілген.
5) Қауіпсіз техникасы және еңбек қорғау шарасы бөлімі. Бұл бөлімде ДЭЕМ қауіпсіздік техникасы, қауіпсіздік қамтамасыз ететін техникалық шешімдер, апат дамуы мен пайда болу шарттарын зерттеу, апатты жағдайдың болу мысал есебі қарастырылған.
Қорытынды бөлімінде жасалған жұмыс нәтижесі бойынша қысқаша айтылып өтеді және де осы зерттелген тақырып бойынша ұсынылған бағдарламалық қамтамасыздандыру қолдану бойынша ұсыныстар мен кәсіпорынға кірістіру мен өндеу болашағы туралы жазылады.

Төлем түрлері

Жұмыстың құны: 3000 теңге
Kaspi Gold:
  1. Номер карты: 5169 4931 1873 7181
  2. Тел: +7 707 912 14 62
  3. ФИО: Мадина Кайратбеккызы
  4. Төлегеннен кейін, Мына форма арықылы хабарласыңыз:
Қысқаша шолу
Пән: Информатика
Көлемі: 85 бет
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыс

Танысу