Бастауыш сынып оқушыларындағы қобалжушылық жағдайының эмоционалдық көріністерін психологиялық түзету жолдары

01 апреля 2015 | 665

Жоспар

КІРІСПЕ.........................................................................................................

1 . БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯЛЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
1.1 Бастауыш мектеп жасындағы оқушының жеке тұлғалық қалыптасуы....................................................................................................
1.2 Эмоциялар – баланың жеке тұлға ретінде дамуының негізі.............
1.3 Эмоция – мінез-құлық негізіне жататын феномен...........................

2 . БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАНЫҢ
ҚОБАЛЖУЫНЫҢ НЕГIЗГI КӨРIНIСТЕРIН АНЫҚТАУ
2.1 Қобалжушылық психологияның зерттеу пәнi ретiнде.......................
2.2 Бастауыш сынып оқушысының қобалжушылығы..............................
2.3 Бастауыш сынып оқушыларының қобалжушылық деңгейiн
зерттеу...........................................................................................................

3. МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНДА АУЫТҚУЫ БАР БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
3.1 Кіші мектеп оқушыларының мінез-құлқы ауытқу мен қобалжуының себептері...............................................................................
3.2 Мектеп тәжірибесінде мінез-құлқында ауытқуы бар балаларды анықтау..........................................................................................................
3.3 Мінез-құлқында ауытқуы бар қобалжушылық жағдайындағы балаларды коррекциялау.............................................................................

ҚОРЫТЫНДЫ..............................................................................................

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..........................................

ҚОСЫМШАЛАР..........................................................................................

Қысқаша шолу
Пән атауы: Психология
Кол-во страниц: 100 бет
Жұмыстың түрі: Диссертация


тел. 8 777 422 26 68

email: support@izden.kz

Достармен бөлісу