Студенттердің танымдық белсенділігін арттыруда арт-терапияны қолданудың этникалық ерекшеліктері

12 февраля 2018 | 238

Жоспар

КІРІСПЕ

І. ПСИХОТЕРАПИЯДАҒЫ АРТ-ТЕРАПИЯҒА ТЕОРИЯЛЫҚ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ОНЫ ПЕДАГОГИКАДА ҚОЛДАНУ

1.1 Студенттердің танымдық белсенділігін арттыруда арт-терапияны қолданудың этникалық ерекшеліктерін зерттеудің теориялық мәселелері
1.2 «Танымдық белсенділік», «белсенділік» ұғымдарының зерттелу деңгейі.
1.3 Студенттердің танымдық белсенділігін арттыруда арт-терапияны қолданудың жолдары.
1.4 Студенттердің танымдық белсенділігін арттырудың этникалық ерекшеліктерінің қазіргі жайы.

2.БӨЛІМ. ЗЕРТТЕУ БАҒЫТЫНЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК ЭКСПЕРИМЕРТ ЖҰМЫСТАРЫН ОҚУ ҮДЕРІСІНЕ ЕНГІЗУ

2.1 Студенттердің танымдық белсенділігін анықтау жолдары
2.2 Студенттердің танымдық белсенділігін арттыруда арт-терапияны қолданудың әдіс-тәсілдері
2.3. Студенттердің танымдық белсенділігін арттыруда арт-терапияны қолданудың этникалық ерекшеліктеріне байланысты жүргізілген зерттеу жұмыстарының нәтижесі

Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер: