Мүмкіндігі шектеулі балалар сезіміне және эмоциясына педагогикалық – психологиялық сипаттама

12 февраля 2018 | 14

Жоспар

КІРІСПЕ..................................................................................................... 3

1.МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАР СЕЗІМІНЕ ЖӘНЕ ЭМОЦИЯСЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СИПАТТАМА
1.1 Эмоция және оның балалық шақта дамуы....................................... 6
1.2 Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы мен педагогикасы...................... 13
1.3 Аномальды бала сезімінің дамуына мінездеме, эмоцияның аномальды лар өміріндегі маңызы.......................................................... 18
2 . БАЛАЛАРДА КЕЗДЕСЕТІН АУЫТҚУШЫЛЫҚ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1 Ақыл – есі кем оқушылардың эмоциялық жағдайының ерекшеліктеріне сипаттама беру............................................................. 22
2.2 Шизофреник, эпилептик, п.д.к. балалардың өміріндегі сезім мен эмоцияның алатын орны 23
2.3 Тірек – қозғалыс аппараттары бұзылған балалар психологиясы, соқырлар мен кереңдердің сезімдерінің, эмоцияларының ерекшеліктері............................................................................................ 26
3 . МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРҒА ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЗЕРДЕЛЕУ ЖҰМЫСТАРЫ
3.1 Психикалық дамуы кідірген мептепалды топ балаларының эмоционалды ахуалдарын анықтау......................................................... 32
3.2 Жеткіншек жастағы соқыр балалардың оқу іс - әрекетіндегі сезім мүшелерін қолдану ерекшеліктері................................................ 34
3.3 Керең оқушылардың отбасы мүшелеріне деген эмоционалды қатынастарын зерттеу.............................................................................. 38
3.4 Констатирлеуші зерттеу эксперименттері мақсаты, міндеті мен әдістемелері.............................................................................................. 44
3.5 Психомоториканы зерттеу әдістемелері.......................................... 56

ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................... 61

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................................ 65

ҚОСЫМШАЛАР...................................................................................... 68