Мектеп жасына дейінгі мүмкіндіктері шектелген балаларға психологиялық көмек көрсету

12 февраля 2018 | 74

Жоспар

КІРІСПЕ..................................................................................................... 3

1. КЕМІСТІГІ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА БЕЙІМДЕЛУІ
1.1. Кемістіктің психо-физиологиялық негіздері.................................. 6
1.2 Мектеп жасына дейінгі балалар дамуы бұзылуының негізгі түрлері........................................................................................................ 16
1.3 Ақыл-есі, көру, есту, сөйлеу, қимыл қозғалыс кемсітіктері бар мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық мінездемесі........... 26
1.4 Мектеп жасына дейінгі мүмкіндіктері шектелген балаларға психологиялық көмек көрсету................................................................ 34
2. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ МҮМКІНШІЛІГІ ШЕКТЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІГІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
2.1 Мектеп жасына дейінгі мүмкіншілігі шектелген балалардың даму ерекшелігін арнайы әдіс-тәсілдер арқылы зерделеу.................... 42
2.2 Дамуында ауытқуы бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу жолдары және арнайы білім берудің ұйымдастырылу түрлері........... 51
2.3 Ақыл-ой кемістігі бар мектепке дейінгі балаларға клиникалық және психология – педагогикалық мінездеме......................................
2.4 Мектепке дейінгі жастағы дамуы қалыпты бала мен ақыл-ой кемістігі бар баланың салыстырмалы психологиялық педагогика- лық ерекшелігін ескере отырып оқытуды ұйымдастыру....................

ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................... 56

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................................ 59

ҚОСЫМШАЛАР...................................................................................... 61