Баланың жыныстық ролдердегі стереотипін қалыптастырудағы диагностикалық құрал ретінде

03 февраля 2018 | 16

Жоспар

КІРІСПЕ .......................................................................................................4
І. БАЛАНЫҢ ЖЫНЫСТЫҚ РОЛДЕРДЕГІ СТЕРЕОТИПІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУДА ЕРТЕГІНІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ..............7
1.1 Баламен жұмыс жасаудағы ертегінің жыныстық таптаурынын қалыптастырудағы орны мен ролінің психологиялық, педагогикалық сипаттамасы (зертелуі).......................7
1.2 Ертегіні баланың жыныстық ролдердегі стереотипін қалыптастыруды диагностикалауда қолданудың мәні және мазмұны ......21
1.3 Ертегінің диагностикалық метофоралардағы мүмкіндігі...............31
ІІ. ЖЫНЫСТЫҚ РОЛДІК СТЕРЕОТИПТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУДА ЕРТЕГІЛЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ МЕН ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР......................................................... 49
2.1 Баланың жыныстық ролдердегі стереотипін (идентификациялау) сәйкестендіру және қалыптастырудың диагностикасы .............49
2.2 Жыныстық ролдік стереотипттерді қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеу әдістемелері .......................................................................58
2.3 Тәжірибелік – эксперименттік жұмыстар және оның нәтижелері.. 66
ҚОРЫТЫНДЫ .................................................................................69
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ....... ................................................................71

1-ҚОСЫМША «Ақ бидай» ертегісі тақырыбындағы сабақ .......73
2-ҚОСЫМША «Ертегі ойлап табайық» ойыны ...........................75
3-ҚОСЫМША Ертегілерге жүргізілетін сабақ үлгілері ......................76