Вы здесь

Ұлттық сараптау және сертификаттау орталығының сапа менеджменті жүйесін жақсарту

09 декабря 2014 | 3704

Жоспар

  1. Кіріспе
  2. «Ұлттық сараптау және сертификаттау орталығы»
  3. АҚ қысқаша даму тарихы
  4. «ҰССО» АҚ сапа менеджменті жүйесінің қолданылу аясы
  5. Жалпы жағдайлар
  6. Пайдаланылуы
  7. Нормативтік сілтемелер
  8. Терминдер, анықтамалар мен қысқартулар
  9. Терминдер мен анықтамалар

Кіріспе

Сапа обьектілерінің сипаттамасы және қасиеттері адамдар үшін үлкен практикалық мәнге ие. Сондықтан адамдармен қарым – қатынастағы барлық заттардың сапасын бағалау сұрағы ең маңыздылардың бірі болып табылады. Алғашқы өнімнің сапасын бағалау жағдайы б.з.д. ХVI ғасырда болған Крит аралдарының саудагерлері өздерінің бұйымдарын арнайы белгімен белгілеп көрсетеді. Бұл олардың тауарларының жоғарғы сапасын куәландырады. Бірінші тауартану кафедрасы 1549 жылы Италияда Падуан университетінде ұйымдастырылды.

Қазіргі таңда құрылыста кірпіштердің әр түрлі түрлері қолданылады. Олардың түрлі үлгілерін ажыратуға кірпіштерді қасиеттері, қолданылатын материалына, тағайындалуына байланысты классификациялау көмектеседі. Кірпіштің көптеген қасиеттері цементтік тас тығыздығы әсер ететін өлшем тығыздығы, толтырғыш түрі, кірпіш құрылымына байланысты.

Курстық жұмыстың негізігі мақсаты – сапа менеджмент жүйесімен танысу. Курстық жұмыс «ҰССО» АҚ сапа менеджмент жүйесімен танысуға, талдауға және жақсартуға ұсыныстар жасауға арналған.

Қысқаша шолу
Пән атауы: Экономика
Көлемі: 30 бет
Жұмыстың түрі: Курстық жұмыс


Танысу


Төлем түрлері

Жұмыстың құны: 400 теңге
QIWI терминалы арқылы төлеу:
  1. Экранда «Оплата услуг» бөлімін таңдау:
  2. «Электронная коммерция» бөлеміне кіру:
  3. "QIWI Кошелек" таңдау:
  4. "QIWI Кошелек" нөмерін теру:
    +7 707 855 00 01
  5. Чекті алу
  6. Төлегеннен кейін Чектің номерін форма арқылы жіберіңіз