Вы здесь

Кәсіпорынның баға саясаты мен баға стратегиясы

08 апреля 2013 | 8501

Жоспар

Кіріспе

  1. КӘСІПОРЫННЫҢ БАҒА САЯСАТЫ МЕН БАҒА СТРАТЕГИЯСЫ
    1. Нарықтық экономикадағы кәсіпорынның баға саясаты мен баға стратегиясы
    2. Шығынға негізделген баға құру және оның кемшіліктері
  2. КӘСІПОРЫННЫҢ БАҒА САЯСАТЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН НАРЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ӘСЕРІН ТАЛДАУ
    1. Баға саясатын қалыптастыру және құндылыққа негізделген баға құру
    2. «ГЕРМЕС» ЖШС-нің бағалық саясаты және оны қалыптастырудағы өнімнің өзіндік құнының орны
  3. НАРЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ СИПАТЫНА БАЙЛАНЫСТЫ КӘСІПОРЫННЫҢ БАҒА БЕЛГІЛЕУ САЯСАТЫ МЕН СТРАТЕГИЯЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ

Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер

Кіріспе

Дамыған елдердің қазіргі кездегі экономикасы рыноктық сипатта. Негізгі экономикалық проблемаларды шешуде рыноктық жүйе тиімді де серпімді болып табылады. Бұл жүйе бір күнде пайда болған жоқ, ол ғасырлар бойы қалыптасып, өркениетті түрге ие болды. Алдағы уақытта да әлем елдерінің экономикалық келбетін анықтайтыны хақ. Елiмiздiң рыноктық экономикаға өтуiне байланысты рыноктың қымет ету механизмiн және оның негiзгi элементтерiн талдап, оларды экономикамыздың тиiмдi дамуына қолдана бiлу бүгiнгi күн тәртiбiнiң өзектi мәселесi.

Қазiргi кезде нақты рыноктық қатынастар орнап, бағаны белгiлейтiн тек қана сұраныс пен ұсыныс деп төте айту қиындау. Өйткенi кәсіпорынлар белгiлi бiр рынокта, белгiлi бәсеке жағдайында және белгiлi рынок құрылымының негiзiнде әрекет жасайды.
Баға саясаты дегеніміз - өзінің тауарларына (қызметтеріне) баға белгілеу үшін басшылыққа алған кәсіпорынның жалпы принциптері. Ал баға стратегиясы дегеніміз – сол принциптерді іс жүзіне асыру үшін кәсіпорынның қолданылатын әдістер жиынтығы. /1, 30 б/
Сонымен қатар, нарықтық экономикада кәсіпорын баға саясатын жүргізгенде нарықтың құрылымының әсері мен маңызы зор. Яғни, нарық құрылымы бәсекелі болған жағдайда, жекелеген бәсекелес кәсіпорынлар нарықта бағаға әсер ете алмайды, олар бағаны белгіленген деп есептейді. Сондықтан олар максималды пайда табу үшін өндіріс көлемін, өндіріс шығындарын оптималдауды іске асырады. Ал монополиялық нарықтағы кәсіпорындардың монополиялық билікке ие болғандықтан, олар өздерінің өнімдеріне баға белгілей алады және олар бағаға байланысты әр түрлі саясаттар жүргізе алады. Мысалы, монополиялық кәсіпорынлар бағалық дискриминация саясататрын жүргізе алады және олар ол саясатты жүргізу арқылы қосымша табыс түсіреді.
Сондықтан мен, микроэкономика пәнінен курстық жұмысымның тақырыбын «Кәсіпорынның баға саясаты және баға стратегиясы: нарық құрылымының әсерін талдау» деп алдым.

Қысқаша шолу
Пән атауы: Экономика
Көлемі: 23 бет
Жұмыстың түрі: Курстық жұмыс


Танысу


Төлем түрлері

Жұмыстың құны: 490 теңге
QIWI терминалы арқылы төлеу:
  1. Экранда «Оплата услуг» бөлімін таңдау:
  2. «Электронная коммерция» бөлеміне кіру:
  3. "QIWI Кошелек" таңдау:
  4. "QIWI Кошелек" нөмерін теру:
    +7 707 855 00 01
  5. Чекті алу
  6. Төлегеннен кейін Чектің номерін форма арқылы жіберіңіз