Сауда психологиясы жарнамалық әрекетінің адам санасына әсерін психологиялық зерттеу

01 апреля 2015 | 432

Жоспар

КІРІСПЕ
1. ЖАРНАМА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ЖАЛПЫ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
1.1. Қоғамдағы жарнамалық іс-әрекеттер және оның түрлері
1.2. Жарнаманы қолданудың психологиялық аспектілері мен әдіснамалық дәстүрлері
1.3. Жарнаманы бейнелердің қалыптасуындағы психикалық процесстердің ролі
1.4. Жарнамадағы мотивация психологиясы

2. ЖАРНАМАЛЫ ШАРАЛАР ПСИХОТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ҚОЛДАНБАЛЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ
2.1. Кері байланыссыз жарнамалы шараларды қолданудың психотехнологиясы
2.2. Жарнамадағы суггестивті психотехнологиялар
2.3. Жарнамадағы ықпал етудің психологиялық механизмдері

3. МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ ҚОҒАМ КӨЗҚАРАСЫ ТҰРҒЫСЫНАН ЖАРНАМАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПРОБЛЕМАЛАРЫ
3.1. Жарнама мәдениет элементі ретінде
3.2. Балалар жарнамасының ғылыми-әдістемелік негізі
3.3. «Жарнаманың адам санасына әсері» атты психологиялық зерттеу бағдарламасы
3.4. Сауда психологиясында менеджер іс әрекетінің ролі

ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ҚОСЫМШАЛАР

Қысқаша шолу
Пән атауы: Маркетинг
Кол-во страниц: 96 бет
Жұмыстың түрі: Диссертация


тел. 8 777 422 26 68

email: support@izden.kz

Достармен бөлісу