Вы здесь

Қонақ үйде қызмет көрсету сапасын арттыру

10 мая 2013 | 2916

Жоспар

МАЗМҰНЫ
Кіріспе.
I. Қонақ үйдегі қызмет көрсету сапасы
1.1 Қонақ үйдегі қызмет көрсету сапасы мен тиімді жұмыс істеуінің байланысы
1.2 Сапа мәні
1.3 Қонақ үй мекемелеріндегі қызмет сапасының орны мен ролі.
1.4 Қызмет көрсету сапасының моделі.
1.5 Сапа функцияларын құрастыру негізінде қызмет көрсету сапасын талдау
1.6 Қонақтың қонақ үй қызметін қабылдауы мен бағалауы
1.7 Қонақүй шаруашылығына қарасты мәліметтерді жинау тәсілдерінің жалпы сипаттамасы
II. ҚР-ғы қонақүй қызмет көрсету сапасын көтеру. Үлгі ретінде «Риджент Алматы» қонақ үйінің кәсіптік-шаруашылық талдау
2.1 Қазақстан қонақ үйлердегі қызмет көрсету сапасының ерекшеліктер
2.2 «Риджент Алматы» қонақ үйіне мінездеме.
2.3 «Риджент Алматы» қонақ үйінің қызмет көрсету сапасы
2.4 Қонақ үйінің ұйымдық құрылымы
2.5 «Риджент Алматы» қонақ үйінің шаруашылық қызметінің талдауы
2.6 Тұтынушының қанағаттану индексін анықтау
2.7 «Риджент Алматы» қонақ үйінің экономикалық көрсеткіштері
III. Қонақ үйдің қызмет көрсету сапасына жетілдіру жүйесіне негізгі ұсыныстар
3.1 «Риджент Алматы» қонақ үй қызметінің сапасын талдау жүйесін жетілдіру бойынша нұсқаулар.
3.2 Қонақүй қызметтері сапасын басқару мәселелері.
3.3 Сапа аудитінің негізгі амалдары
3.4 Сапа бақылауының бағдарламасы.
Қорытынды.
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қосымша

Төлем түрлері

Жұмыстың құны: 490 теңге
QIWI терминалы арқылы төлеу:
  1. Экранда «Оплата услуг» бөлімін таңдау:
  2. «Электронная коммерция» бөлеміне кіру:
  3. "QIWI Кошелек" таңдау:
  4. "QIWI Кошелек" нөмерін теру:
    +7 707 855 00 01
  5. Чекті алу
  6. Төлегеннен кейін Чектің номерін форма арқылы жіберіңіз
Қысқаша шолу
Пән: Туризм
Көлемі: 80 бет
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыс