Қазақстан Республикасы банктерінің электронды қызметтерінің дамуы, жағдайы және перспективалары

15 ноября 2016 | 17

Жоспар

НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР.......................................................
АНЫҚТАМАЛАР..............................................................................
БЕЛГІЛЕУЛЕР МЕН ҚЫСҚАРТУЛАР...........................................
КІРІСПЕ
1 КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТІҢ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТТЕРІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Электрондық төлемдердің экономикалық мазмұны, оның мақсаты мен даму кезеңдері
1.2 Төлем карточкаларының түрлері және олардың жіктелуі
1.3 Дүниежүзілік банктік тәжірибеде электронды төлемдер түріндегі төлем карточкаларының дамуы

2 «ЦЕСНАБАНК» АҚ-НЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТТЕРІ БОЙЫНША КӨРСЕТКІШТЕРІН ТАЛДАУ

2.1 «Цеснабанк» АҚ қызметінің сипаты және қаржылық жағдайын талдау
2.2 Қазақстан Республикасының коммерциялық банктерінде және «Цеснабанк» АҚ-ның қолданылатын электронды карталарына талдау жасау
2.3 «Цеснабанк» АҚ-ның жеке тұлғаларға арналған Интернет-банкинг жүйесінің қызметі

3 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРІНДЕ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ТӨЛЕМ КАРТОЧКАЛАРЫНЫҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ

3.1 ҚР коммерциялық банктерінің электронды қызметінің негізгі жетістіктері мен кемшіліктері
3.2 ҚР коммерциялық банктерінде төлем карточкаларымен қызмет көрсетудің даму жолдары
ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Қысқаша шолу
Пән атауы: Информатика
Кол-во страниц: 90 бет
Жұмыстың түрі: Диссертация


тел. 8 777 422 26 68

email: support@izden.kz

Достармен бөлісу