Қазіргі ауыл мектептерінде оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендіру
06 февраля 2018 | 917Жоспар
КІРІСПЕ..................................................................................................3
І ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН БЕЛСЕНДІРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Оқушылардың оқу-танымдылық іс-әрекетін белсендіру мәселесінің психологиялық-педагогикалық әдебиеттердегі талдануы.......................................8
1.2 Жоғарғы сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері...................29
1.3 Ауыл мектебі жоғары сынып оқушылардың оқу-танымдылық іс-әрекетін белсендірудің өлшемдері мен көрсеткіштері, деңгейлері.....................................45
ІІ ҚАЗІРГІ АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН БЕЛСЕНДІРУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТАР
2.1 Қазіргі ауыл мектептерінде оқушылардың оқу-танымдылық іс-әрекетін белсендірудің мүмкіндіктері...................................................................................63
2.2 Ауыл мектебі жағдайында оқушылардың оқу-танымдылық іс-әрекетін белсендірудегі жаңа педагогикалық технологиялар..............................................79
2.3 Педагогикалық эксперимент және оның нәтижелері.....................................101
ҚОРЫТЫНДЫ......................................................................................................123
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.......................................................125
Пән атауы: | Психология |
Кол-во страниц: | 105 бет |
Жұмыстың түрі: | Диссертация |