Вы здесь

Білім беру институның қалыптасуы және білім беру теориялары

23 апреля 2013 | 8660

Жоспар

КІРІСПЕ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
І-ТАРАУ. БІЛІМ БЕРУ ИНСТИТУНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ТЕОРИЯЛАРЫ
1.1 Білім беру әлеуметтік институт ретінде
1.2 Білім берудің әлеуметтік-педогогикалық теориялары
І-ТАРАУ. ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ БІЛІМ БЕРУ ИНСТИТУТЫНЫҢ ДАМУЫ
2.1 Кеңес қоғамындағы білім беру институтының ерекшелігі
2.2 ҚР және посткеңестік елдердегі білім беру институтының дамуы
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Кіріспе

Қазіргі Қазақстан қоғамындағы білім беру институты қоғам дамуында өте маңызды. Сондықтан білім беру институтының қазіргі қоғамдағы дамуына аса мән беріп, зерттеу жұмысымды осы бағытқа бағыттадым.

Зерттеу жұмысымның негізгі мақсаты – жай ғана білім беру институтын қарастыру емес және іскерлік және дағдының жиынтығы емес, негізгі тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби құзырлық және бүгінгі тез өзгерілмелі дүниеде ақпаратты өз бетінше тауып, талдап және тиімді жұмыс істеп, өмір сүру болып табылады.
Жұмысымның қазіргі таңдағы негізгі актуалдылығы - ол бәрімізге белгілі білім алу арқылы кез келген азамат өзін осы қоғам мүшесіне сай деп есептейді, яғни қоғамның дамуы үшін білім беру сапасын арттырып, осыған байланысты мамандардың жетіспеушілік мәселесі мен олардың сапасының төменділігін қарастыру болып есептеледі.
Жұмыс барысындағы негізгі міндетім – білім беру институтының жоғары деңгейде дамуын қадағалап, зерттеу жұмысымда осы мәселеге социологиялық тұрғыдан талдау жасау.
Менің дипломдық жұмысымның тақырыбы «Қазіргі заманғы Қазақстан қоғамындағы білім беру институтының дамуы» деп аталады.

Дипломдық жұмысымның құрылымына тоқталатын болсам, ол ІІ тараудан, оның ішінде бірнеше бөлімдер, кіріспе, қорытынды және пайдаланған әдебиеттер тізімі бар.
I тарауда жалпы білім берудің институт ретінде қалыптасуына және осы проблемаға байланысты қандай теориялар жазылғанына тоқталып, анализ жасадым.
II тарауда Кеңес қоғамындағы білім беру институтының ерекшелігін көрсете отырып, оның қандай прозитивті және негативті жақтары бар екенін қарастырдым.
Кеңес Одағындағы білім беру институтының ерекшелігін талқылай келе, Қазақстан Республикасы және посткеңестік елдердегі еркешеліктеріне терең тоқталып, білім берудің қазіргі заманда қандай жетістіктері мен кемшіліктері бар екеніне ерекше назар аудардым.

Бұл тақырыпты таңдап алу себебім, яғни бәрімізге белгілі білім беру институты нарықтық қоғамның дамуының негізгі қозғаушы күші, нақтырақ айтатын болсам, егер елімізде қазақстан қоғамының болашағын дамытуға үлес қосатын өте жоғары квалификациялы мамандар болмаса, еліміз экономикалық, әлеуметтік және саяси және т.б. жақтарынан дамудан артта қалар еді. Білім беру институты қай елде болмасын өте ерекше бағаланады. Осыған байланысты ең алдымен бүлдіршіндер мен жасөспірімдерден бастап, білім беруді өте терең жүргізу керек, себебі қай ел болмасын, оның болашағы дамып келе жатқан жастарымыздың қолында. Осыған байланысты білім беруге аса назар аудару және оны мемлекеттің кез-келген азаматы алуға құқылы.
Білім беру тек мемлекеттің болашағы үшін ғана емес, жалпы жеке тұлғаның өзінділік идентификациясын қалыптастырып, өз алдына шешімдер қабылдауға немесе белгілі бір әрекет етуде өте тез шешімге келуге көмектеседі.

Бұл жағдай қай елде болмасын ең басты орында тұрған проблема болып отыр. Кез-келген мемлекетте жоғары квалификациялы мамандар болмаса, ол елдің болашағы жарқын деп ешқандай кепілдік бере алмаймыз, яғни барлық мемлекеттерде білім беру институтының дамуы өте жоғары көрсеткішке ие болады.

Бәрімізге белгілі, елбасымыз Н.Ә.Назарбаев жыл сайын өзінің қазақстан халқына жолдауында жаңа бағыттар, жаңа ұсыныстарды алға қойып отырады. Осы ұсыныстардың кейбіреулері қазіргі таңда біршама деңгейде орындалуда, сондықтан болашақта елімізде білім беру институты өте жоғарғы деңгейден көрініп, тәуелсіз мемлекетіміздің жарқын болашақта өмір сүруіне жүз пайызды кепілдік беруге болады деп айтсақ қателеспеспіз деп ойлаймын.

Төлем түрлері

Жұмыстың құны: 3000 теңге
Kaspi Gold:
  1. Номер карты: 5169 4931 1873 7181
  2. Тел: +7 707 912 14 62
  3. ФИО: Мадина Кайратбеккызы
  4. Төлегеннен кейін, Мына форма арықылы хабарласыңыз:
Қысқаша шолу
Пән: Педагогика
Көлемі: 73 бет
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыс

Танысу