Вы здесь

«Экономикалық білімдер негіздері» пәні бойынша сабақта оқушылардын өзіндік жұмысын ұйымдастыру

21 апреля 2015 | 3803

Жоспар

Сілтемелер..............................................................................................................
Анықтамалар.........................................................................................................
Қысқатулар............................................................................................................
Кіріспе......................................................................................................................

1 Білім алу үрдісінде оқушылардың өзіндік жұмысның мәні...................
1.1 Оқушылардың өзіндік жұмысының теориялық түсініктемесі...................
1.2 Колледж оқу үрдісінде оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру ерекшелігі.................................................................................
2 «Экономикалық білімдер негіздері» пәні бойынша сабақта оқушылардын өзіндік жұмысын ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсыныстар.......................................................................................
2.1 Түрлі оқыту формаларында оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері.........................................................................................................
2.2 «Экономикалық білімдер негіздері» пәнін оқытуда проблемалық оқыту барысында өзіндік жұмыстын орны ........................................................
2.3 «Тауардың өзіндік құны» тақырыбындағы сабақта оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемелік зерттемесі ...............................................

Экономикалық негіздеме...................................................................................
Қоршаған ортаны қорғау...................................................................................
Еңбек қорғау.........................................................................................................
Қортынды.............................................................................................................
Пайдаланған әдебиеттер тізімі.........................................................................

Кіріспе

Дипломдық жұмыстың көкейкестілігі: Қазақстан Республикасының Конституциясы мен “Білім беру туралы” заңында әр азамат сапалы білім алуға құқығы бар екені көрсетілген [1].
“Білім беру туралы” заңында “Қазіргі мектептердің, біріншіден, практикалық қызметіне жинақталған барлық игіліктердің сақталуын; екіншіден, қоғамның интелектуалдық қутын жетілдіру, еліміздің материалдық – қаржылық ресурстарын әрі қарай дамытатын адам тәртиелеу, орта білім жүйесін одан әрі дамытып жұмылдыру міндеттерін көздейді. [2]
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың бүгінде еліміздің өзінің дербес даму жолын таңдап, әлемдік қоғамдастықта барған сайын зор құрмет пен беделге қол жеткізген, әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына енуге қадам басып отырған мемлекет екендігін дәлелдей келе, «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты Жолдауында: «Біз әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек» – деп Қазақстанның педагогика ғылымына үлкен міндет жүктейді. [4]
Бұл қазіргі педагогикалық теория мен оқу-тәрбие процесінің практикасында өзіндік мәні бар өзгерістермен байланысты болатыны мәлім, бірақ та, болашақ ұрпақ алдынан қарапайым білімді меңгеруінен де күрделі өлшеусіз талаптардың туындағанын уақыттың өзі, әсіресе XXI ғасырдың білім беру мақсаты көрсетіп отыр. Ғылым мен мәдениеттің, техника мен өндірістің шапшаң дамуы әрбір адамның кәсіптік білімі мен шығармашылық қабілеттілігіне, білім алу біліктілігі мен дағдысына жаңа талаптар қойып отырғаны белгілі. Мұндай жағдайда кез келген адамның білімі ұдайы толықтырылып, мамандығы жетілдіріліп, рухани даму дәрежесі үнемі артып отыруы қажет. Білім берудегі ең басымды мақсаттардың бірі – бүгінгі әлеуметтік қоғамның сұранысына жауап беретін креативті, компетентті, бәсекеге барынша қабілетті, интегративті тұлғаны қалыптастыру, оны шешудің ең тиімді жолдарының бірі жеке тұлғаның жетілуін, өздігінен білім алуын, өзін-өзі тәрбиелеуін күшейту.
Оқу үрдісіндегі өзіндік жұмыстың орны, оның ішкі мінездемесі, өзіндік жұмысты ұйымдастыру және өткізу сұрақтары қарқынды түрде өңделуде. Әйтсе де, осы жоғарыда айтылған ғалымдар зерттеулерінің әртүрлілігі оқу үрдісіндегі өзіндік жұмыстың орны мен маңызын әлі толық анықтаған жоқ. Әсіресе, мектептерде жастардың өздігінен оқып үйрену мәселелеріне байланысты арнайы зерттеу жоқ деп айтуға болады. Бұл жағдай оқыту үрдісінің жетілдіру мен жастардың өздігінен оқу қызметі арасындағы қарама-қайшылықты күшейте түсуде. Осы бағыттағы дипломдық жұмыстың өзектілігі – экономикалық пәндерді оқыту үрдісінде оқушылардың өздік жұмыстарын тиімді ұйымдастыруды қамтамасыз ететін педагогикалық шарттарды іздену барысы мен ғылыми-педагогикалық зерттеудің жеткіліксіздігі, жүйеленбеуі экономикалық пәндерді оқуда жастардың өздігінен білім алу біліктері мен дағдыларының жүйесін қалыптастыру проблемасын туғызып, осы дипломдық жұмыстың тақырыбын «Экономика білімдер негіздері» сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері» деп таңдап алуға себепкер болды.
Зерттеудің мақсаты –экономика сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыруда дидактикалық әдіс-тәсілдерді пайдаланудың ғылыми негіздерін жасау.
Зерттеудің міндеттері:

  1. оқушылардың өздік жұмысы ұғымын ғылыми-педагогикалық тұрғыдан талдау;
  2. зерттеу базасы туралы жалпы мәліметтерге талдау жасау;
  3. экономика сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру сабағының әдістемесін жасау;

Зерттеу нысаны Астана қаласы Экономика және қаржы колледжінің экономика сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру үрдісі.
Зерттеу пәні – экономика сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру тәсілдері.
Зерттеудің ғылыми болжамы: егер колледжде экономика пәнінің мұғалімдері өз сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұймдастыруға ерекше көңіл бөлсе, оқыту үрдісінде оқушылардың өздігінен білім алу біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған болса, онда оқушылардың білімді меңгеруі нәтижелі, тиімді болады.
Зерттеу әдістері:

  • дипломдық жұмыс тақырыбының мазмұны бойынша педагогикалық әдебиеттерге талдау жасау;
  • колледждің құжаттарын және оқушылардың жұмыстарын зерттеу;
  • колледждің экономика сабақтарындағы оқыту үрдісін педагогикалық бақылау;
  • ңгімелесу әдісі;
  • колледжде экономика сабақтарында оқушылардың өздік жұмысын ұйымдастыру арқылы студенттердің жаңа оқу материалын меңгеру тиімділігін анықтау үшін эксперимент өткізу.

Төлем түрлері

Жұмыстың құны: 5000 теңге
Kaspi Gold:
  1. Номер карты: 5169 4931 1873 7181
  2. Тел: +7 707 912 14 62
  3. ФИО: Мадина Кайратбеккызы
  4. Төлегеннен кейін, Мына форма арықылы хабарласыңыз:
Қысқаша шолу
Пән: Педагогика
Көлемі: 65 бет
Жұмыстың түрі: Дипломдық жұмыс

Танысу